Mat och svenska hollywoodfruar.

Nu har jag avverkat första fotbollsträningen för den här veckan och när jag kom hem var det bara att ställa sig och laga mat. Det blev potatis och lax, med massa remouladsås, och mums så gott det blev, jag verkar ju inte vara totalt värdelös trots allt. Har en känsla av att den rätten kommer lagas rätt ofta.
 
Nu har jag sett på premiären av svenska hollywoodfruar och gud så roligt det är. Jag bara älskar Maria Montazami, medans andra verkar vara helt idiotiska.  Kan knappt vänta tills nästa avsnitt. Man kan ju inte påstå att Maria montazami är speciellt smart, men hon är så otroligt härlig, gullig och snäll till skillnad från den där Gunilla som seriöst verkar vara en riktigt hemsk människa, man kan ju hoppas att hon bara spelar, för att göra bra tv eller något, för jag har svårt att tro att man kan vara sådär hemsk.
 
Jag älskar att äta mat i badet eller i sängen!
 
 /M
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: