Godmorgon kamrater

Det blev några timmars sömn inatt, trots allt. Jag, Mamma och Pappa delade på en 90 säng och jag kan ju säga att det var väldigt trångt, och det var nog en rolig syn för sjuksköterskorna när de kom in. Men vi fick alltså sova lite från och till inatt.
 
Man tager vad man haver. när jag såg de här blåa tvättlapparna så påminde det mig om när min pappa låg på sjukhuset i uppsala. Jag var ganska liten och sprang mest runt och lekte och förstod inte så mycket, vilket jag egentligen är ganska glad över i dagsläget. Men iallafal,l så höll jag och farmor på och gjorde sånna här dockor som jag sen knöt fast i en ica-kasse för att sen kasta ut dom högt uppe från balkongen Jag fick iallafall för mig att göra en ny idag, men jag skippar det där med balkongen.
 
 
 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: