Erikslund & shopping

Idag åkte jag& Ella till Västerås för att gå lite på Erikslund, äta på Ikea, shoppa mat och för att lämna av mig vid lägenheten. Ella passade även på att kolla in lägenheten för första gången. 
 
Nu ska jag ta en liten powernap innan jag ska försöka träna lite fotboll. Det ska bli spännande och se om magen orkar med det menjag får äta lite alvedon, så ska det förhoppningsvis fungera. Efter träningen ska jag hem och städa lite.
 
Ella på Ikea när jag bjöd på en riktigt dyr lunch, 38 kronor för två personer, hehehe....
 
Jag har även storhandlat en hel del mat inför skolstarten. Tack världens bästa mamma&pappa!
 

Det blev även ett par svarta leggings, en stickad tröja från H&M, samt lite annat smått och gott.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: