Turkiet

Hejhopp!
Just nu befinner jag mig i Turkiet. Resan ner var väldigt lång men den gick förvånansvärt bra!
Idag har vi tränat två gånger, ätit en jäkla massa mat och solat typ 2 timmar när det inte var för molnigt.
Vädret ser väl inte ut att vara så där jäkla bra den här veckan men som tur är så bor vi på ett 5-stjärnigt hotell, känns som om man kommit till paradiset eller något! Idag har jag druckit 6 glas cola, ätit massa mat och en hel del efterrätter. Fortsätter vi i det här tempot så kommer vi förmodligen kunna rulla hem till Sverige.
Rebecca
Rädd tjej på planet
image description
Jag och Sandra precis när vi anlänt till hotellet.
Fin toalett på flygplatsen. Vi stod och tog kort på den och asgarvade tills det var en kvinna som skulle gå in på just den toaletten.
Mina bästaste rumskompisar
Jag innan lunchen.
Påväg till andra träningspasset.
En del av hotellet.
mums
Sandra och Rebecca.
Jag och Rebecca.
Sandra och Rebecca innan första träningen.
Sandra och jag.
Sandra och jag+ några från laget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: