Vin istället för hund, fan!

eller ?

För typ en timme sen skulle jag åka in till Erik för att hämta Greys, men på vägen hittade jag en hund som hade sprungit bort. Dock fick jag bara vara "hundägare" i typ en halvtimme. Mamma och pappa visste vart hunden bodde. Han är tydligen känd som förste rymmare här i trakten. Så tråkigt nog fick vi åka och lämna tillbaka den söta vovven. Men skönt för hundägaren iallfall!

I utbyte fick vi en flaska vin, lite synd tycker jag, jag hade hellre tagit hunden!


Nu väntar grillat. Fläskfille, halloumi, majskolvar, strips och bbq sauce, kan inte bli så mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: Emma

åh, va kul att du gillar cupcake-bilderna. Klart du också får låna om du länkar =)

/Emma

2011-05-06 @ 21:59:42
URL: http://e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: