Valborg och seriepremiär

Helgen har svischat förbi med en väldans fart. Både valborg och seriepremiären är nu avbockade. Valborg firades hemma i Sörbo med mina nära&kära och seriepremiären hade vi idag och det var VIK som kom hit på besök. Vi vann faktiskt seriepremiären, tro det eller ej. Den segern satt jävligt fint och den var verkligen välbehövlig då vårt självförtroende verkligen nått botten!

Här kommer några bilder från helgen.


Vi åkte upp till Borlänge för att kolla på Kvarnsveden- GIF. Här slår Linda en hörna.

Linda in action

Linda:)

Ella& Rasmus

Pappa& Mamma

Jimmy, Linda och Zacke

jag

1-0

Karin, Frida och jag är glada

Jag och Karin

Zacke plockar godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: