Underbart med värme

Nu har det varit väldigt varmt ute de senaste dagarna och det känns ju underbart. Något annat som är underbart är att jag har varit ledig idag.

Min lediga dag har jag använt till att äta lunch med Madde på Vallonen, vart på min sista KBT-session och det känns vädigt mycket bättre med mina tvångshandlingar. Detta kanske inte säger er ett skit, men igår var första gången jag gick och la mig utan att inte gå min "runda" , ett stort steg i rätt riktning!





Fotbollsknän? Ja. Kvinnligt? Nej. Nu när serien har dragit igång så ser mina ben ut såhär för jämnan. En hel del blåmärken och "mattbränna" från konstgräset. Inte vackert till studenten. Kanske får bli knäskydd någon vecka innan...

Resten av dagen tänker jag bara plugga, gymma med Ella och sen blir det hockey.

Hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: