Fuck internationella ekonomi provet!

Nu tänker jag för första gången ge upp pluggningen inför ett prov. Jag har aldrig känt mig så förrvirad inför ett prov men nu är jag så sjukt stressad och trött på skolan så kommer inte få in något vettigt i huvudet idag. Ett dåligt prov ska jag väl kunna skriva det här året, så det får bli imorgon!


Istället tänker jag se på Greys Anatomy säsong 7, avsnitt 20. Jag älskar Greys! Ska även börja kolla på en ny serie. Rookie blue. Hoppas den är bra! Kan återkomma med det när jag sett några avsnitt.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2011-07-13 @ 05:03:21
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: