Världens sötaste har kommit hit..

Idag skjutsade moster och Sandra hit Zacke. Vi började med att fika på vallonen allihopa. Moster hade köpt några fina presenter åt mig, tusen tack!

När vi var i Fagersta så köpte jag ett dinosaurieägg till Zacke. Efter att jag köpt det så insåg jag att man skulle lägga det i vatten och låta det kläckas. Något mindre roligt var ju att det skulle ligga där i hela 48 timmar. Inte så passande när en liten tre-åring inte har nå tålamod.

Men som tur var så "tappade" Zacke det i golvet och då slapp han vänta. Nu har han lekt med den där dinosaurien i typ två timmar. Vi köpte även ett memory och i första matchen förlorade jag mot Zacke med 13-3, illa!






Imorgon blir det pimpling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: