Petter? Nej han såg vi inte...

Igår åkte jag till Västerås och Sandra för att gå ut på Silk. Petter skulle komma dit. Vi mötte upp Sandras kompis Karro innna vi gick dit och vi var alla tre nyktra. Sen skulle vi gå och köpa varsin cola och när vi väl satt oss ner i en soffa så exploderade mitt glas. Jag hade glassplitter och cola över hela mig och både Sandra& Karro fick lite glas i sig.

Jag fick en ny cola och en disktrasa att torka bort allt splitter med, SNÅLA JÄVLAR!! När vi skulle gå in på toaletten och tvätta bort allt så stog det en tjej och spydde i handfatet... Då fick vi nog och gick hem, utan att ens fått se Petter.

När jag för engångsskull går ut så exploderar mitt glas i mina händer... Jag tror det är ett tecken på att jag inte ska gå ut.







Kommentarer
Postat av: Lisa

söt blogg ^^

2011-03-06 @ 14:05:06
URL: http://raawhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: