Det här inlägget tillägnar jag...

...Jimmy Wahlstedt, därför att han är en trogen läsare som inte gillar att läsa samma gamla inlägg, flera gånger om.

Just nu skulle man kunna säga att huset är fullt. Vi har Linda, Sandra, Moster, Jossan(hunden), Zacke, Jimmy,Ella, Rasmus, Katarina och Rolf på besök.

Idag har jag även hunnit med en sväng till Sågmyra och Falun för lite shopping. Det var jag, Madde och hennes två kusiner som åkte dit. En mycket trevlig dag! Lägger upp lite bilder på kläderna sen någongång...

Imorgon blir det match mot Kvarnsveden där min kusin Linda spelar. Det blir skoj. Hoppas bara att jag kan spela lite mer än några minuter den här gången...


UF-mässan i Västerås


Våran monter

Marketing 4 U UF

Drytop UF

Spotless UF

Cardkeepers UF


Ikväll







Adjö

Kommentarer
Postat av: Jimmy

haha, oväntat men kul! tack mickis :D

2011-03-27 @ 20:26:26
Postat av: J

Smart också, nu kan jag ju inte lägga av att läsa ... ;)

2011-03-27 @ 20:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: