Mitt livs bästa dag!


Balkongen

Ella

Ella och Rasmus

Johanna, Zacke och Jag

Jesper, Jag och Sandra

Ella och jag

Ella, Vicco och jag " SKÅÅÅÅL!!"

Skål

Oskar

Jag

Jag

Sandra och jag

Mat

Underbar sång

Tänker också bara kläcka ur mig att jag blir så trött på alla äckliga människor som orkar leva med att de varit otrogna mot sina tjejer/killar och sen bara fortsätta som inget hänt. Tycker du seriöst inte att hon ska få veta? Men fortsätt neka du bara, "The past always comes back to bite us in the ass" och jag hoppas det kommer svida lite extra i din röv( och alla andra otrognasvinsrövar), det är inte mer än rätt. Berättar ingen annan, så gör jag det, even if its not my business... Man gör helt enkelt inte sådär!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: