Midsommar i Västerås.

Väldigt trevligt midsommarfirande hos Jesper i Västerås. Det bjöds på supergoda drinkar, sill, snaps,mat och efterätt. Sandra och Jesper hade även ordnat jäkligt roliga lekar. Killarna såg ett  PS3 med fifa, och kunde inte hålla fingrarna i styr.

Skulle jag beskriva kvällen med ett ord så får det bli ; SUCCÈ och jag hoppas det blir fler gånger!

Här kommer några bilder och längst ner finns ett litet videoklipp.


Jesper


Linda och den farligt goda drinken.


Jag


Jag och Linda


Ingen midsommar utan sill och snaps ( jag skippade  dock sillen)


Jimmy och partyrasse

Vem kommer först? Svaret blev Rasmus

Rebecca och Ella


Mums

Vem får upp den först? Svaret blev Jimmy, men det ryktas som att det fuskades lite från hans sida?

Vem suger bäst? Ja de blev sandra som kammande hem segern.

Vem är snabbast med handen? Linda!

Linda och jag

Vem slickar bäst(eller var det kanske sämst?) Ella vann iallafall.






Nu ska jag försöka sova för klockan 22.00 ska jag befinna mig på Seco och påbörja ett nattskift men sen är jag ledig tills på fredag!

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: