Blev ingen Petter den här gången heller.

Matchen slutade med en förlust. 1-5 till  KIF örebro. Mindre än förra gången, men det var ett helt annat lag än förra gången vi mötte dem. Känns rätt surt att förlora ännu en match med rätt stora siffror, menmen.

Den där förlusten fick mig att tappa suget helt och ikväll skiter jag i att se Petter igen. Ingen lust, så jävla dyrt och det har blivit alldeles för mycket alkhol för min del de senaste veckorna. Mycket för mig är alltså att dricka en gång i veckan(studentfesterna) he he...

På måndag ryktas det om att treorna ska tälta på skolgården, på onsdag är det balen och på lördag är det studenten så jag vilar upp mig inför den kommande veckan.

Imorgon ska jag även följa med Anna persson ut till stallet för att rida. Ska bli jävligt skoj, känns som de var hundra år sedan!

Tänkte att ni kanske ville så några fler bilder från förra studentfesten, blev ju jävligt populärt förra gången, sjukt många fler läsare.






Kommentarer
Postat av: sara nyquist

felet var google chrome! tack för tipset :)

2011-06-13 @ 22:07:11
URL: http://saraelisabethnyquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: