trötter...

Trötter är precis vad jag kommer vara de närmaste dagarna. I morse påbörjade jag min "drygvecka" som börjar med tre 12-timmarspass från 06-18 som sedan följs av två eftermiddagar och sen två nätter.

Nu är ett 12- timmarspass avklarat. Efter jobbet åkte jag hem och åt väldigt god mat som mamma& pappa lagat, jäkligt smarrigt måste jag säga! Efter det stack jag och mamma ut på en liten "löprunda"  som jag sedan avslutade med några få intervaller, rätt död efter det. Är inte  i toppform, om man säger så...





Nu ska jag kolla på rookie blue- avsnittet som kom ut idag och sen blir det nog natti natti för min del.





God damn your beautiful to me,
Your everything, yeah thats beautiful yes to me





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: