On my way to London! (tidsinställt)

Just nu sitter jag förhoppningsvis på planet till London tillsammans med mina bästa kusiner Linda& sandra och  Jessica, Rebecca och Michaela. Om jag inte sitter på planet så är jag förmodligen död och ligger någonstans mellan sverige och England. Jag hoppas på det först nämnda!

Att flyga är det  absolut värsta jag vet men det ska bli så jäkla kul att åka till London! Sandra hade ingen aning om att Jessica, Rebecca och Michaela skulle följa med och inte mig heller. Men jag själv hade inte heller någon aning om det förens för några dagar sen, skaplig impulsresa! Min flygresa blev jävligt dyr och jag får helt enkelt snåla in på maten, 4 cheeseburgare på donken om dagen, då kan jag alltså shoppa mer!

Har någon annan med sig en dator så kan ni ju räkna med några bilder här på bloggen. Jag fick nämligen inte plats med min dator. Det var på håret, att jag ens fick med mig kameran(det allra viktigaste). Som vanligt packar jag väskan smockfull med alldeles för mycket onödiga saker.




Nu jävlar ska det shoppas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: