hallå där?

Här händer det inte mycket, men jag ska försöka ta mig i kragen och skriva lite oftare. Det finns ju trots allt några människor som läser min blogg. Några enstaka som verkar intressera sig i vad jag gör om dagarna och det är ju kul.

Skolan tar upp en stor del av mitt liv just nu och det är inte alls långt kvar till studenten, jag både ser fram emot det och samtidigt inte. Vad ska jag göra sen? Det är en jäkla bra fråga... som jag inte kan svara på.


Idag hade jag en lektion. Den började halv två och varade i ungefär en timme. Jag öppnade inte ens boken utan satt bara och pratade om allt annat. Tidigare idag har jag varit och satt in en p-stav i armen, för er som vill veta. Jag hade hört att det skulle göra skitont men det var bara BULLSHIT. Man fick ju bedövning 1.5 timme innan. Det gör ondare att ta blodprov i fingret och det är inget skämt.

Snart kommer älskling hem till mig och då blir det fredagsmys!

Några bilder från min fasters 50-årskalas som var för några veckor sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: