Vila i frid Mulle!

Igår fick jag, mamma och pappa åka till Falun med Mulle för att han var helt okontaktbar och bara låg på golvet. Det slutade med att vi fick avliva honom och han måste varit riktigt dålig då han bara dog efter att ha fått lugnandet som katten får innan avlivningssprutan.


Min älskade lilla Mulle som jag växt upp med. Vila i frid!

Nu ligger min älskling förmodligen och plaskar i någon varm sjö i USA medans jag får sitta här ute i skogen i -15 grader och en jävla massa snö, inte kul för mig. Men sånt är livet.

Hade en skön skoldag iallafall, alltid något. Cyklade tre mil igår och tre mil idag så nu har jag så jävla ont i baken så det lär inte bli någon cykling imorgon iallafall.

Imorgon blir det en tråkigare skoldag, usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: