studenten?

Veckorna bara flyger fram och om lite mer än en vecka så kommer det kännas som om tiden står stilla. Då åker Oskar till USA men "bara" i tre veckor. Då kan tiden gärna få flyga fram för att sen stanna när han kommer hem.

Jag tror att det är något fel på mig. För något år sen längtade jag som fan till att ta studenten men nu vill jag inte alls att den tiden ska komma. Jag hoppas den där längtan kommer att komma snart, för så här ska det ju inte vara?

Skridskotävling mellan mig, Oskar, Ella och Gonzal. Domare är Rasmus, han fick inte vara med.




Jag,Oskar och Ella. Av någon konstig anledning så hamnade Gonzalo utanför bild.


Kommentarer
Postat av: L

Kände exakt som du gör fast när du står där på studenten kommer du vara hur glad som helst :) Men ta vara på tiden för jag lovar dig att du kommer sakna skolan och alla människor när de hela är över. Gymnasiet är nog en av de bästa tiderna. Härlig blogg du har :)

2011-02-09 @ 19:45:11
Postat av: Falkagathe

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2011-05-28 @ 19:43:49
URL: http://falkagathe.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: