Dålig uppdatering här va...

25 - Jag som utlovade en lugn hemmakväll med familjen på juldagen... men i sista sekund så kände jag för att trotsa min förkylning och gick ut ändå. Det ångrar jag inte för det var en trevlig kväll. Jag hade en hel del bra bilder med mig hem men min pappa råkade radera allihopa.

26 - Jag och Mamma klev upp rätt tidigt för att åka till Västerås för lite shopping. Någon, Linda, Sandra och Moster kom också ner på stan och åt mat med oss. Mycket trevligt. Sen åkte vi hem och Någon följde med. Det blev en mysig kväll som avslutades med JVM och några fifa matcher mot Rasmus och Ella. Utklassning skulle jag säga( på fifa alltså)!

27 -Började morgonen med tre timmar arbete sen blev det Västerås. Åkte till Mcdonalds med Zacke. Sen blev det middag med Sandra, Jesper och Någon. Direkt efter att Sandra och Jepser dragit så somnade jag på momangen. Dödstrött och sjuk, ont i halsen, feber, huvudvärk, trevligt!

28 - Nu ligger jag hemma i sängen och kurerar mig inför nyår. Vore alldeles för jäkla tråkigt om jag skulle vara sjuk just den dagen.



Hur gulligt är inte det här?

/M
Nu har jag inte tränat på en vecka därför att jag varit sjuk och det bara kryper i kroppen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: