Min helg

Fredag - Jag har ju redan nämnt att jag och Zacke var och badade i fredags. Det blev två timmar på på badhuset, trots att han sa att han ville stanna i 600 veckor, lite dålig tidsuppfattning har han iallafall! Efter badet stack jag hem till Sandra innan vi drog hem till Jesper för lite filmmys.

Lördag - Efter att jag åkt hem från Västerås var det dags för julbord med Sandströmsbygg och som tur var följde Rasmus& Ella med, tummen upp för det! Senare fick jag finbesök av Någon och vi åkte hem till Sörbo och förlorade på FIFA mot Rasmus& Ella.


Farfar

Rasmus

Ella, Rasmus och jag

B2 & B1

Pappa

Sandströms

Blev kortspel och jag måste ju erkänna att jag litarade brallorna av grabbarna. Hade dock Rasmus pengar, men jag hoppas fortfarande på en extra fin julklapp i år!

Söndag
- Idag har jag inte klivit utanför dörren utan har spenderat hela dagen med Någon och några prison break avsnitt. Men jag har även hunnit tränat. Blev testcykeln! Just nu kollar vi på beck men jag var ju tvungen att skriva ett inlägg iallafall



/M




Träning: 2 mil på testcykeln + 60 armhävningar+ 50 situps



















Kommentarer
Postat av: Linda

va fina fötter ni har ;)

2011-12-18 @ 22:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: