Juldagen

Varje juldag börjar vi i vår familj med att kolla på hemvändarmatchen på Fagge. Det är alla hockeyspelare som kommer från fagersta men som spelar i andra klubbar som möter FAIK. Men årets match blev inte lika rolig som den brukar. Lucas var sjuk och spelade inte alls och Rasmus klev av efter en perre. Det var bara lill kussen som var frisk och kunde spela hela matchen. De får se till att vara friska allihopa till nästa år tycker jag!

Efter matchen åkte vi direkt hem till Farmor där det blev den årliga juldagsmiddagen. Potatismos, kalops& morötter och till efterrätt chokladpudding& grädde, mums säger jag bara! Jag vet inte hur jag ska kunna hålla mig till nästa år!



Emma & Lucas

wordfeud-hörnan.

Lucas& Rasmus

Cappe


Nu liggar jag hemma i soffan och känner mig riktigt hängig. Utgången som jag sett fram emot blev ännu en gång inställd.  Jag vill ju inte bli riktigt sjuk till nyår, för då jäklar smäller det!

Det blir alltså en mysig hemmakväll med familjen med godis och en bra film!

/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: