Ett misstag!

Igår klev jag in på dietistmottagningen på Ludvika lasarett och kände att det kanske var ett misstag att gå dit. När jag klev ut kunde jag konstatera att det var ett stort jävla misstag och när jag väl satt där inne ville jag i princip stoppa fingrarna i öronen(som en trotsig barnunge)... Förlåt tant. Men jag vill fortsätta äta såhär mycket godis och dricka så hääär mycket cocacola varenda dag...

Igår var det en slapp jobbdag och jag slutade redan klockan 11 och hann åka och träna innan jag åkte till sjukhuset. Senare på kvällen kom bästaste Ella hit och sov här. Vi tog det lugnt och kollade på julkalendern, som för övrigt är den bästa på länge!

/M


Gårdagens träning: 5km crosstrainer + 60 min styrke.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: