Efter regn kommer solsken...

...och lite regn igen va?

Idag när jag var på gymmet så bestämde jag mig för att ge löpbandet en chans. Det måste skett ett mirakel. Jag som hade ställt in mig på att få ont i magen efter bara några hundra meter, för det är så det varit förut när jag inte ätit medicinen, blev  skapligt chockad när jag insåg att det faktiskt gick riktigt bra! Hade inte det minsta ont och det var bara att springa på. Det blev tillslut 5 km och jag kan seriöst inte ens beskriva med ord hur jäkla glad jag var just då! Det första jag gjorde var att ringa runt till mina nära och kära för att berätta att jag faktiskt sprungit 5 km på löpbandet... tur att de också är träningsintresserade, annars skulle de nog tyckt att jag var knäpp!


Men som sagt, efter regn kommer solsken, men sen kom det lite regn igen. Nu sitter jag här och har så ont i magen att jag håller på att spricka. Det går knappt att peta med fingrarna på magen och det kanske är läge för en vilodag imorgon, uschusch!

Efter jobbet och träningen så har jag faktiskt hunnit med en sväng till Surahammar för att kolla på hockey med världens bästa kusin Sandra och hennes pojkvän Jesper.


/M


Träning: 5 km löpning + 60 min styrke.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: