Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.

Då var man hemma från en väldigt bra helg i Västerås. Jag har hunnit med en hel del, bland annat: kollat idolfinalen, kollat VIK-LIF, umgåtts med trevliga människor, kollat på när Zacke åkt skridskor.

Men en sak är säker och det är att någon har dåligt inflytande på mig. De senaste tre dagarna har jag varit uppe alldeles för länge, inte tränat och inte bloggat... men jag gillar det!

Jag har alltså haft tre vilodagar vilket är rätt mycket, men välbehövligt för min kagge som inte är i toppform. Idag åkte jag direkt från Västerås och ut i skidspåret med mamma. Det blev 5 km och hur jäkla kul är det inte att åka skidor då? Älskar det! Något som är toppen med skidåkning är att jag inte alls får ont i magen av den typen av träning.





Jag och Zacke busar.


Åkte och kollade på när Zacke skulle åka skridskor.

Hungrig hockeykille med en ful tröja, men världens sötaste kusin!

Nu blir det mat, sängen och julkalendern, sen ska jag försöka sova igen lite sömn som jag missat under helgen!

/M






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: