Don't worry about life, you're not going to survive it anyway.

Idag blev det bara 4 timmars arbete och sen åkte jag och fixade mina ögonbryn och ögonfransar. Tror ni jag blev poppis hos chefen(farfar) när jag sa att jag behövde åka tidigare för det där? Svar nej!

Efter att jag var klar där så åkte jag och mamma till Cafe Hurtbullen och käkade mat, lika gott som vanligt! Sen åkte jag hem och sov hos farmor i några timmar innan det var dags för mitt livs första pulsspinningpass och jag älskar det! Så jäkla kul att träna stenhårt till grym musik. Men efter passet kunde jag konstatera att min puls är ett jäkla mysterium.

Just nu ligger jag hemma i farmors säng och väntar på att pappa ska komma in till Fagersta och hämta mig.


Världens bästa Mamma på Hurtbullen




/M


Träning: 60 min pulsspinning




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: