23 december

Idag var jag, Mamma, Pappa, Rasmus och Ella hem till farfar och hälsade på. Vi gav honom hans julklappar och spelade bingolotto. Jag och mamma badade även i bubbelpoolen och sen tog vi ett dopp i sjön. Jag som redan hade börjat känna mig sjuk innan och jag tror inte vinterbadet gjorde det bättre. Jag hoppas verkligen inte att det bryter ut ordentligt nu såhär lagom till julafton.











Sen åkte vi hem och gjorde det som vi alltid gör dagen innan julafton: Öppnar lite julklappar! Vi kan nämligen inte hållla oss utan har som tradition att öppna varsitt(ibland fler) paket den 23. Ibland händer det att vi öppnar något ännu tidigare också...vi är hopplösa!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: