underbara påsklov!

Solen har tittat fram varje dag och nu vill jag verkligen ha sommar. Men för att det ska bli sommar så måste jag ju faktiskt ta studenten och det vill jag inte göra ännu, så jag nöjer mig hellre med våren ett bra tag till.


Idag har sprungit mellan köket(bakningen) och solstolen. Helt underbart, dock har jag inte fått någon jäkla färg alls.  Men det ska det bli ändring på, för jag tänker faktiskt åka in och lägga mig i ett solarium på FH, något jag nästan aldrig gör. Därför försöker jag intala mig själv, att det inte kan vara så farligt att sola solarium, om det bara händer typ 1-2 gånger om året.

Jag har blivit beroende av att baka. Igår bakade jag typ 5 timmar i streck och idag har jag bakat bröd och matmuffins.

Det här bakade jag igår (bilderna suger, glömt min kamera i västerås)



och det här bakade jag idag:




I måndags åkte jag till Västerås för att hämta Zacke på dagis. Vi åkte vidare till busborgen och var där ett tag innan jag åkte hem till Sandra för att fixa mina naglar. Hon har lärt sig att göra gelenaglar, skitbra för mig, nu kommer jag alltid ha fina naglar.


Världens sötaste Zacke!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: