fyfan för att vara 19 år!

Nu har jag gått och väntat på att det ska komma hem en avi eller två till mig, så att jag kan åka och hämta min balklänning och min studentklänning! Jag är sådär sjukt förväntansfull att jag till och med gått upp till postlådan för att kolla, då är det illa, eftersom jag är väldigt lat av mig. Men idag så kom det äntligen ett brev till mig och jag stod nästan och hoppade av glädje.... tills jag insåg att jag fått en räkning att betala därför att jag missat ett besök på vårdcentralen. Är det verkligen så här tråkigt att bli vuxen? Det här är inte den första gången jag glömt av en tid, men det är fan den sista, nu när jag måste betala för det!

Tur att jag kan trösta mig med att Veronica Maggio har släppt världens bästa album, Satan i gatan, den som inte lyssnat borde göra det  på momangen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: