Sörbo

Som jag redan nämnt vart det ju en sväng till Karlskoga igår. Dom förlora men vi var inte ledsna för det. Vi fick ju äta på IKEA, Mc Donalds och träffa Linda,Moster och Jimmy.

Jag har gått och taggat för inomhusfotboll i några dagar nu och var helt säker på att det var träning idag. Men av en slump gick jag in på hemsidan och såg att det inte började förens den 7 November. Tur att jag såg det så att jag inte åkte till FH och väntade på alla som inte skulle komma förens en vecka senare.

Ikväll åker jag och Oskar till Västerås för att sova över hos Rasmus och Ella. Vi ska bli bjudna på mat, ska bli spännande. Hoppas det är Ella som ska laga, haha. Imorgon bitti ska jag skjutsa ut Oskar till Hässlö där han ska köra halkan. Jag själv hade planerat att få en dag med Zacke som jag saknar så himla mycket, men nu har han fått magsjuka, så jag tror jag skippar det... Får väl plugga istället.

Nu ska jag hoppa i badet, ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: