Snart

Efter ett antal besök hos doktorn,medicin och månader utan fotboll har jag äntligen fått veta vad som troligen har orsakat magsmärtan. Nu hoppas jag bara att jag kan lära mig att leva med detta och få ordning på allt, så jag kan börja träna ordentligt och spela fotboll igen.

På tal om fotboll så har jag valt att inte spela i Västerås när jag väl blir frisk utan att jag ska spela här på hemmaplan. Inga långa resor och mer tid till skolan vilket jag tycker låter mycket bra.



Men man kan inte leva på gamla meriter och nu har jag en lång och jobbig väg tillbaka, men jag ska göra mitt bästa, sen får vi se hur långt det räcker.



Vill även säga grattis till världens bästa kusin Sandra som fyller 18 år idag! Även grattis i förskott till världens bästa Linda som blir 20 imorgon! På lördag blir det utgång i Falun med några tjejer för att fira systrarna Brännström, trevligt värre!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack hjärtat. Va kul å höra att du är påväg tillbaka till fotbollen. Jag längtar tills lördag :) Ska bli så skoj! Puss jag älskar dig

2010-10-07 @ 15:59:58
URL: http://lindamariabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: