Rest in peace.






Plugg,plugg och plugg. Ekonomiprov på torsdag och det är väl det som tar upp min tid fram till dess. Imorgon har vi världens längsta sovmorgon. Börjar 13.20 och slutar typ 15.00. Det gillar jag verkligen. Men nu ska jag ta och sova i någon timme, jag älskar att sova middag, är som en liten bebis.


Igår hade jag inte tid att skriva, pluggade och tränade på kvällen. Gick helt okej. Kände dock lite i magen men inget jätteallvarligt, kunde fortsätta iallfall. Men idag har jag lite träningsvärk och jäkligt ont i min högra biceps-muskel. Jag har tränat den men det känns typ som om min muskel har gått av på mitten( okej, kanske inte riktigt så). Kunde inte sova igår för att det värkte så. Kanske en sträckning,muskelbristning eller en sjujäkla träningsvärk. Vem vet. Hoppas på det sista!

Måste bara klaga över hur jäkla kallt det är ute, imorse var det -7 grader när jag åkte till skolan. Hade inga vantar och höll på att förfrysa mina fingrar när jag skulle skrapa av rutorna. Men jag ska väl inte klaga på vädret allt för mycket, ska ta fram min vinterjacka och vantar. Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder. He he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: