Potius sero quam numquam

Hello! Igår var det fest hos Råberg. Jag,Ivan och Emma började kvällen hemmma hos Ivan. Sen begav vi oss mot flora, till lägenheten där Oskar och Markus var. Runt tio tiden åkte vi upp till Råberg där det var ganska mycket folk och trevligt. Vi drog sen till Tre Kronor för att käka Kebabtallrik, något jag fick sota för senare, då jag helt hade glömt av att jag inte kan äta såsen.

Jag äter inget med mjölk i nuförtiden. Inte ens choklad, som är det bästa som finns. Fuskade lite igår och åt tre små chokladbitar, de första på flera veckor. Nu lär det dröja tills nästa gång...

Just nu väntar jag på att Oskar och Markus(inneboende för tillfället) ska bli klara med maten, sedan ska vi se det sista avsnittet på tredje säsongen i OC. Sen blir dett plugg,plugg,plugg för imorgon har jag religion prov, kristendomen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: