Klantarsel.

Jag är ett riktigt kontrollfreak men igår klantade jag mig rejält. Jag äter ju medicin för min tarmsjukdom, tar 3 tabletter varje kväll. Jag brukar alltid stå och kontrollräkna så att det verkligen är tre tabletter som jag tar, men igår så tänkte jag inte alls och när jag var klar såg jag att sex tabletter var borta, alltså det dubbla. Fick panik och ringde till sjukvårdsupplysningen för att kolla om jag typ skulle dö, få en propp, hjärtinfrakt eller något liknande, men då skrattade han åt mig och sa att det ända som skulle kunna hända var att jag skulle bli väldigt seg i tanken, typ efterbliven för en liten stund och kanske somna. Som tur var så hände inget. Hade väl inte tagit sex stycken. Tur det...

Efter skolan stack jag och mammsen till Avesta för att handla lite små skit på Ö&B, love it! Vart några ljus och godis. Har bestämt mig för att jag ska äta choklad trots att det är mjölk i det. Håller jag mig stenhårt när det gäller allt annat lär jag väl ändå få äta choklad, hur ska jag annars överleva? Choklad är ju det bästa som finns, typ.

Ska sova hemma idag, nu ska jag gå ner och vara lite social. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: