Johnossi...

fick klara sig utan mig och Oskar igår. Vi hade planerat att gå ut men så vart det inte. Jag hade gjort mig i ordning men efter två glas vin vart jag helt plötsligt så jäkla otaggad på att gå till GM och vara där i typ 6 timmar. Oskar ville inte heller gå så vi stannade hemma istället. Ringde till mamma som kom och hämtade oss. Hemma väntade god mat och en bra film med hela familjen. Sen somnade jag brevid älskling i soffan och där tog den kvällen slut.

En mysig kväll och jag sparade en hel del pengar vilket jag är riktigt nöjd med idag.

Youth in revolt, filmen som vi såg igår. En riktigt knäpp men rolig film. Den slutade precis som jag ville. Tur, annars hade den inte vart lika bra


Kommentarer
Postat av: Mia

ska du säga brunis!

2010-10-22 @ 18:06:20
URL: http://fagersta-posten.se/bloggar/minstil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: