Jag önskar mig...

En riktig massage av en riktig massör. Jag har aldrig fått någon sådan. Bara av nån såndär hårdhänt jäkel som knäcker så man tror att hela ryggen ska gå av, tror det heter kiropraktor. Så om någon bara känner att de vill ge bort en present till mig så är ni välkomna. Jag menar, det är ju inte nå dyrt alls(ironi).






Skolan var toppen idag. Vi hade bara UF. Vårat företag heter Marketing 4 U. Det är verkligen jättekul att syssla med det där. Tiden bara flyger iväg.

Älskling står och lagar mat medan jag ska plugga lite ekonomi. Går  det bra nu så ska jag försöka släppa det, så att jag kan göra något annat än att plugga hela kvällen. Hoppas på lite mer OC, har redan sett två avsnitt idag. Bara 11 avsnitt kvar sen är det slut, kommer sakna det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: