fridaayyy

yees , då var det helg! Har precis kommit hem från skolan. Sitter vid köksbordet i lägenheten och har precis ätit mellis. Lars Winnerbäck är det som slingrar sig ut ur högtalarna för tillfället.

Känns så otroligt skönt att ha lämnat in debattartikeln för svenska B och en filosofi uppgift som skulle vara inne senast idag. Nu har jag inget som jag måste plugga den här helgen, det känns rätt gött. Men ska nog ta och göra lite religion så att jag  slipper hets-plugga nästa vecka.

Snart är det lov, då ska jag och Sandra dra ner till Malmö och testa balklänningar(inget säkert ännu), lite väl tidigt jag vet,men Sandra ska ha bal vid julen så det skadar ju inte att jag följer med och ser om även jag hittar något fint. Ska prata med mina släktingar där nere och se om vi kan få vara inneboende någon natt. Kanske tar en tripp över till Danmark också, vore ju inte helt fel , när man ändå är i de trakterna.


Miss you !




Adios

Kommentarer
Postat av: Linda

Saknar dig älskade mormor!<3

2010-10-15 @ 16:16:40
URL: http://lindamariabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: