4-1

Ja man kan väl inte säga något annat än att Holland spelar jäkligt bra fotboll. Dom kom ju trots allt tvåa i VM så man ska väl inte deppa ihop alldeles för mycket. Sneijder är en spelare av världsklass och det visade han ju verkligen idag. Men den där Van bommel gillar jag inte alls.

Imorgon blir det skola och ska stanna kvar efter jag slutat för att skriva klart debattartikeln som ska vara klar på fredag. Även försöka hinna med filosofin.

Annars är det väl bra med mig. Har fått en jäkla träningsvärk i vaderna, men man ska väl känna att man lever antar jag. Får se om jag ska hitta på nått imorgon, kanske en sväng till gymmet eller försöka mig på en liten joggingtur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: