Svart,Vitt och Allt Däremellan

Jag gillar verkligen Daniel Adam-Rays nya album, Svart Vitt och Allt däremellan. Riktigt fiffigt namn på albumet , första låten heter Svart och den sista vitt.



Jag och Oskar tog nyss en paus i pluggandet och kollade på ett Greys avsnitt. Jag är helt otrolig. Jag bölar fan till allt som händer i den serien, det är ju så sorgligt! Igår kvävde jag mig(okej inte riktigt så) nästan av allt snort och alla tårar som forsade ner för mina kinder och Oskar fick stora fläckar på sin t-shirt. Jag har väldigt lätt för att börja gråta när något är sorgligt eller om det är något fint, typ när victoria och Daniel gifte sig. Jag är inte ensam, jag har det nog i blodet. Linda du vet precis vad jag pratar om...


När jag åkte till Spanien med mina föräldrar,moster och Oskar sist så var det första gången Zacke och Moster var i från varandra en hel vecka. Innan vi skulle åka till flygplatsen och moster kramade Zacke så säger han " mamma du får inte åka !" och jag börjar störtböla, schysst kompispass till min moster som försökte hålla sig för att inte gråta.


Nog pratat om tårar, nu måste jag plugga. Adios!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha ja vet :D vi är hopplösa! jag gråter tamejfan till allting!!

2010-11-08 @ 21:52:57
URL: http://lindamariabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: