sista dagen

Igår var jag på hockey. Vik-Sundsvall. Blev en vinst med  5-0.

Efter matchen åkte jag till lägenheten i Fagersta. Där var Oskar, Madde och Johan. Johan och Oskar spelade tv-spel medans jag och Madde satt och snacka skit i köket. Det blir allt för sällan som vi hinner göra något nuförtiden. Jättetråkigt! Dom jobbar medans vi har mycket i skolan, men när Oskar &Johan drar till Bosön ska jag och Madde ha en riktig myskväll.

Igår var jag in på Ö&B och köpte två anteckningsblock,ett limstift och rosa tapetbitar. Jag ska börja skriva dagbok. Jag blev inspererad när jag såg Grey's. Tänk vad kul att kunna läsa den sen när man blir vuxen.



Så här såg de ut när jag var klara. Pyssel är kul.



Pancakes

 

Sista dagen på lovet är det också. Fy vad det har gått fort! Jag vill ha mer lov. Vi har några jobbiga veckor framför oss med en jäkla massa prov. Inte kul.

 

 


Kommentarer
Postat av: alva

Va fint det blev, nu blev ju jag lite sugen på att börja skriva dagbok :)

2010-11-08 @ 21:28:53
URL: http://palvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: