jobb

Igår vann VIK med 5-2 mot Oskarshamn. Inte illa pinkat. Jag fick träffa Zacke och det gjorde min dag. Vilken gullig kille alltså, skulle bara vilja äta upp honom.

Jag håller på att brinna upp, av ilska... Jag är sjukt trött på att bo ihop med två killar i en lite etta. Dom snusar,luktar illa(ibland),diskar inte och spelar tv-spel. Kom och hjälp mig någon!

Idag har jag och Sandra jobbat. Putsat fönster i norberg. En helt okej dag, lätt värt det iallafall. Vi var och putsade fönster på ett ålderdomshem. Helt plötsligt fick en gubbe damp och svor som attans,smällde även i dörren typ tio gånger, allt vad han kunde. Han var arg på personalen, inte på oss. Han var helt galen och dom tänkte ringa polisen, men som tur var så lugnade han ner sig. Vi höll på att skita på oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: