friday

Jahapp, dp var det redan lördag då. Dagarna går så fort nuförtiden,läskigt. Men igår hade jag en mycket trevlig dag/kväll. Skolan var helt okej och efter att vi slutat åkte jag,ella,erik och simmarn till Västerås. Vi hann träffa Rasmus innan hans samling. Det blev lite tv-spel innan vi begav oss iväg till Rocklunda för lite hockey. Det vart en vinst och Rasmus gjorde mål, väldigt kul! Moster,Linda,Sandra och Zacke var också på hockeyn.

Efter hockey åkte jag, föräldrarna, Rasmus, Ella, Simmarn och Erik till skallbergskrogen där vi käkade mat och hade det trevligt.

Vart en sen kväll och vi var inte hemma i Sörbo förens halv 1 på natten.

Nu ska jag gå ner och käka frukost, pusselipuss.


.
Spanien är efterlängtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: