Finally.

Idag ska jag få träffa världens goaste lillkille, Zacke. Vi ska hämta honom i Sura och sen ta med honom till hockeyn. Åh så glad jag är över det. Hoppas han inte är sjuk bara. Men ingen annan har blivit smittad av den "magsjuka" som han hade för några dagar sen, så vi får väl bara hoppas på att den är borta nu.

Japp, jag ska på hockey ikväll igen. Jag älskar att kolla på hockey, speciellt när Rasmus spelar.

Idag har jag inte gjort annat än städat. Dammsugit hela lägenheten,skurat golven,dammat, torkat ur varenda hylla,diskat och tvättat. Inte illa va? Den som stökar ner det minsta här nu(Oskar eller Markus) kommer få ett helvete!

Nu ska jag börja skriva på mitt psykologiarbete om tvångssyndrom, det är riktigt intressant.



Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: