filosofi

Jag älskar att sova mitt på dagen. Om jag fick så skulle jag vilja sova i flera timmar. Men då skulle jag aldrig kunna somna på kvällen.  Så nu måste jag ta mig i kragen och börja plugga filosofi. Jag fattar ingenting och det är vårat första prov med en ny läraren så man har ingen aning om hur provet kommer att se ut. Men det får väl gå som det går.

Jag tränade igår. Det var kul och jag hade inte ont i magen. Nu har jag tränat inomhusfotboll 3 träningar i rad utan att ha fått speciellt ont, toppen!

Ikväll blir det träning igen. Fys.






Kommentarer
Postat av: Frida Ashbourne

Vad roligt att du börjat spela med vif igen, verkligen superkul, ses i vår! :)

2010-11-24 @ 21:55:17
Postat av: Svar:

Ja skitkul faktiskt :) hoppas bara magen funkar.

2010-11-24 @ 22:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: