Better to be hated than loved, loved, loved for what you're not

Första dagen i skolan efter ett riktigt härligt höstlov. Men på måndagar har vi en väldigt slapp dag så det kändes bra med en liten mjukstart.

Idag hade vi estetisk verksamhet. Just nu har jag Media. Jag och Ella håller på att spela in en reklamfilm till våran tjänst(UF). Jag ska lägga upp den här sen, när den är klar, så att vi får se om någon fattar vad vi vill få fram med våran film. Hoppas det iallafall.

Träningen gick helt okej igår. Ingen bra start för mig då jag inte tränat ordentligt på hundra år (känns  det som). Jag hade blodsmak i munnen, jag har aldrig haft det i hela mitt liv. Min kondis är inte på topp. Jag tror jag måste börja träna upp min muskler ganska rejält för idag har jag ont lite här och där. Bla i det ena knäet (knät?) som jag aldrig brukar ha ont i. Inte bra! Men det var jäkligt kul att få spela inomhus fotboll iallfall!

Jag har blivit helt beroende av I Am Not A Robot- Marina and the diamonds. Den låten som är med i Lindex reklamen, eller jag är inte säker på att det är Lindex.

Hejhopp nu måste jag gå och plugga. Det blir ingen träning idag för mitt skrivbord är fullt av grejer som ska göras. Ssssuck...


My love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: