omkörd


Torsdag var det idag, oj vilken slapp dag. Började klockan 8.30 och slutade 10.30. Inte helt fel! Varit på banken och gjort lite ärenden och hjälpt farfar att maila. Nu sitter jag här hemma och ska snart lägga mig och sova en stund. Igår kom Oskar på att han inte hade förstått sig på biljetten. Han kommer inte alls på söndag kväll, utan måndag morgon. Gissa om jag vart irriterad... Jag som skulle hämtat honom på Arlanda och allt, men nu blir det att gå skogspromenad på friluftsdagen istället, otroligt kul, INTE ! Får vänta och träffa honom efter den där jäkla promenaden istället.

En till sak som irriterar mig , det är att när man övningskör och har en sån där grön övningskörningsskylt på bilrumpan så kör alla bilar om en, även fast man håller hastigheten ( det kanske är just det som är problemet). När jag fick körkort så tänkte jag "gud så skönt nu behöver inte alla jävlar köra om mig". Men varenda jäkla bil kör om mig, även fast jag inte har någon övningskörningsskylt, surt.


nu ska jag sova och sen hoppa in i duschen , ciao!


Kommentarer
Postat av: Mickis

Gud s fin header !:)

2010-05-16 @ 11:41:49
URL: http://mwoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: