lite bilder

Hello !

Snart är tisdagen avklarad. Skönt ! Hade naturprov idag , det känndes väl helt okej. Sen fick vi tillbaka vårat nationella i engelska B(inte det riktiga , utan från tidigare år) som jag trodde hade gått åt skogen, men det visade sig att det hade gått helt okej det också , så dagen var räddad. Efter skolan gick jag till trafikskolan och pluggade lite teori. Åkte hem och la mig och sov en stund. Nu väntar jag på att Oskar ska komma in , fick precis ett sms om att hans internet inte funkar för tillfället , hoppas det hoppar igång snart.


Imorgon bitti har jag körlektion och sen blir det skola. Efter skolan ska jag och Madde gymma , jag som redan har sån träningsvärk i benen/rumpan så att jag knappt kan sitta på min egen rumpa , ajaj.




Bild från alla hjärtans dag när jag&Oskar åt mat med Madde&Johan

På dop i borlänge.

Haha !

Antar att han har Rasmus som idol :)

Felicia & Zacke

Jag i Spanien

Min älskade och saknade Mormor <3

La Manga

så vackert









Kommentarer
Postat av: Linda

Mormor <33

2010-03-23 @ 22:24:32
URL: http://lindamariabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: