Miércoles

Jag råkade stänga av väckarklockan och nu känns det som om jag sovit bort hela dagen. Var ju ledig idag så jag var uppe alldeles för sent igår och det var väl därför jag sov så jäkla länge nu. Gick och la mig klockan 4 igår , jag vet inte varför  , för Oskar gick till och med och la sig före mig. Kände helt enkelt inte för att sova. Åkte med mamma in till Fagersta redan klockan 5 på morgonen och la mig och sov hos Farmor. Gick sen till körskolan och gjorde några tester och sen åkte jag hem och pratade med oskar och sen somnade jag.

Imorgon är det en vanlig skoldag , känns lite jobbigt med tanke på att måndag,tisdag och onsdag har varit de slappaste dagarna man kan ha. Efter skolan ska jag,Anna och Ella plugga geografi och sen ska jag ta min andra körlektion , det blir roligt !





Här är jag och älskling på vår ettårs dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: