Jag saknar mina favorit killar

Nu lät det som om jag har två killar , och självklart har jag inte det. Men jag saknar  mina två favoriter , Oskar och Zacke. Som tur är så kan jag ju göra något åt att få träffa Zacke. Sitter just nu på tåget , ska åka ner till Västerås , plocka upp Zacke och sen åka med tåget tillbaka. Vad gör man inte för att få träffa den gullungen en kväll. Önskar jag kunde åka med tåget och plocka upp oskar lika lätt , men icke...


Dagen har varit bra , hade redovisning  , som tur var så var många "sjuka" så det var bara fem stycken som jag behövde redovisa för.



Ikväll är det lets dance final !!!


pusshej , ha en trevlig fredag  !


Kommentarer
Postat av: Alva

guud va härligt att bara behöva redovisa för 5 stycken :'o Det skulle vara en dröm för mej ! :D

2010-04-02 @ 10:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: