FRIDAY

Och så var det fredag. En vecka sen Oskar åkte , nu är det bara några fler veckor som måste gå , jag hoppas att det går fort som fan.

Just nu är jag bara så jäkla trött på allt. Har varit hos doktorn idag och alla prover var bra , vilket låter väldigt bra , problemet är ju att de fortfarande inte kan säga vad det är för fel på min mage. Men troligen stress eller en rejälmuskelskada som har lett till nån nervskada ,och det låter ju så jävla pissigt. Jag hoppas verkligen inte på det sista... då vet jag inte vad jag ska göra.

Ikväll kommer Emma,Anna och Anna hit , vi ska se på lets dance. Nu ska jag gå och hämta ett skitroligt spel hemma hos farmor som vi ska få låna ikväll.






Ha en trevlig fredag !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: